دنیای بازی
دنیای بازی



بتمن همیشه در یک قسمت از زندگی ما جا داشته. نقطه آغاز بتمن جایی بود که بروس وین شروع به نوشتن داستان بتمن کرد که این کارش راه را برای تبدیل این داستان به انواع رسانه ها از جمله فیلم، کارتون و البته بازی های کامپیوتری هموار کرد. شوالیه سیاه حدود 70 سال است که در حال زندگی کردم با مردم است و در هر سال ما شاهد معرفی آدم بد های مختلف یکی پس از دیگری هستیم که بعضی ها قدرت های خارق العاده و ماوراء طبیعی داشتند و بعضی ها هم با قدرت هایی که نزدیک به واقعیت بود به جنگ با بتمن می آمدند. پس می دانید که انتخاب 5 شخصیت برتر بین این شخصیت ها کار سختی است ولی من به هر حال این کار را کردم امیدوارم که خوشتان بیاید.

5) bane
درست است که Batman & Robin flick زیاد متقاعد کننده نبود و خوب از آب در نیامد ولی باور کنید که «بین» یکی از دشمنان واقعی بتمن بود که ضربات سخت و مهلکی را بهش وارد کرد که در Knightfall موفق شد که کمر بتمن رو بشکنه. البته فقط به بتمن ضرر جانی نزد چون وقتی کمر بتمن را شکست در واقع باعث شد که بتمن از پشت ماسک بیرون بیاد و بقیه اش رو خودتان می دانین….

4) The Scarecrow
مترسک کسی است که در از بین بردن دشمنانش همتا ندارد. او یه روان پزشک بود که به نام جاناتان کرین شناخته می شد. و او کسی بود که ترس و انزجار را به روح مردم القا می کرد. او در مدرسه باعث وحشت همگان بود و به همین خاطر در آن جا لقب مترسک را گرفته بود و مأموریتش هم این بود که ترسی را که در دوران بچگی به همکلاسی هایش وارد می کرد این دفعه به دشمنانش وارد کنه. به جرأت میشود گفت مترسک تنها کسی است که توانست «لرزه بر تن بتمن» بیندازد.

3) The Black Mask
اسم واقعیش رومان سیونیس است که یه نابغه ی اجتماعیست. او هیچ قدرت ماورایی ای ندارد. اما استراتژی های هوشمندانه ای که در خرابکاری ها دارد باعث شده که من او را نفر سوم بدترین دشمنان بتمن بدانم. او همین طور وضعش از لحاظ مالی توپه! و در تیراندازی هم می تواند گلیمه خودش را از آب بیرون بکشد. قابلیتش در حرف زدن و گول مالیدن افراد بی نظیر است که بر نقاط ضعف دشمنانش تمرکز می کند و بعد زهرش را می ریزد رویمان همچنین به خانواده و نزدیکان خودش هم رحم نمی کند و هر از چند گاهی به آن ها حمله میکند.

2) Two-Face
دردناک ترین چیزی که درباره ی آتورنی حاروی میشود گفت این است که او زمانی آدم خوبی محسوب می شده. قبل از این که او به دو چهره تبدیل بشود مثل بتمن هدف های خوبی و مسالمت آمیزی در زندگیش داشته. اما وقتی که نصف صورتش توسط اسید از بین رفت حاروی سیاه متولد شد. نکته ی قابل توجه دیگری از حاروی شخصیت دوگانش است. قسمتی از حاروی قبلی در وجودش هست اما ذات بد دوچهره نمی گذارد که خودش را بروز بدهد و کاملاً پوشیده مانده.

1) The Joker
حتی اگر شما هیچی از سابقه ی جرم و جنایت جنگجوی شنل پوش ندانید، احتمالاً مطلع هستید که ژوکر کیست. او به اندازه ای که بتمن شهرت دارد معروف است. شاهزاده ی دلقک از زمانی که در Batman #1 وارد میدان شد. همیشه به عنوان یک خار بزرگ در چشمان شوالیه ی سیاه بوده که کارهای شیطانی و پلیدی در آن زمان انجام می داد. ژوکر دقیقاً برعکس بتمن است. یعنی تنها هدفش ایجاد آشوب و بی قانونیست. در دیوانگی بی همتاست و تبحر خاصی در استفاده از اسلحه ها دارد که البته تنها شخصیتی که باعث خنده ی من در سری بتمن می شود ایشان هستن. شخصیت و ذاتش مثل آفت است که سریع همه گیر می شود. و مواقع اندکی هم شخصیت پلید خودش را بروز می دهد. اولیش شلیک به باربارا گوردون است(که معروف به batgirl هست) این کارش واقعاً افتضاح بود ولی بدتر از اون شکنجه ی جیسون تاد و روبین و کشتن آن هاست. که این کار برای بتمن مثل از دست دادن خانوادش بود. بخاطر همین ژوکر به عنوان شرورترین شخصیت در بتمن شناخته شده است.
با تشکر حامد حیدری(داسی2)


نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت17:19---5 دی 1393
سلام به وبلاگ منم سر بزن

ایهان
ساعت19:49---26 تير 1391
الی الی الیه برای اولین بار سایت الی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:, توسط پیمان محمدی |